[O1] Rozrząd i problemy po wymianie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Saymon072
    Classic
    • 2014
    • 5

    [O1] Rozrząd i problemy po wymianie

    Zamieszczone przez aryziomex
    może przy okazji jakieś filmiki się porobi
    W razie czego mogę je później "obrobić" tak żeby to jakoś fajnie wyglądało tu coś wstawić, tam coś wyciąć w razie potrzeby :twisted:
    Saymon
  • pucek1993
    Drive
    • 2012
    • 50

    #2
    [O1] Rozrząd i problemy po wymianie

    Witam.

    Nadszedł czas na rozrząd, więc i owego wymieniłem. W komplecie poszły również górny i dolny uszczelniacz, oraz osłony pod rozrząd (te które były na kupionym silniku były połamane).
    Z wymianą osłon pod rozrząd oraz uszczelniaczy wiązało się zdjęcie koła z pompy wtryskowej, oraz z wałka rozrządu.

    Wszystko pięknie, wymienione, samochód choć z dużymi oporami to odpalił (nic dziwnego, w końcu było zdjęte koło z pompy i przestawiony został kont wtrysku)

    Jestem pracownikiem warsztatu samochodowego i rozrząd robiłem sam przy niewielkiej pomocy bardziej doświadczonego mechanika.

    Problem, jaki pojawił się po wymianie tego wszystkiego to taki, że nie jestem w stanie dobrze ustawić konta wtrysku.

    Przed wymianą, jeśli żądana wartość miała być 0.4 to taka była cały czas.

    W tym momencie, gdy żądana wartość jest 0.4 to rzeczywista skacze 0.2, 0.4, 0.7 i nie jestem w stanie ustawić dokładnie żądanej wartości. Samochód chodzi równo, z tym że na zimnym silniku bardzo ciężko go odpalić.

    Raz pokusiliśmy się o ustawienie konta wtrysku na tzw. metodę znachorską czyli na słuch i o dziwo, samochód nawet na mrozie odpalał od strzała, niestety zaczął dużo więcej palić, a po podłączeniu komutera wyszło, że gdy żądana wartość jest 0.4 to rzeczywista 2.9, 3.1

    Najbardziej zastanawia mnie czemu ta wartość cały czas się zmienia.


    Może Wy mi coś doradzicie, pomożecie.
    Zastanawiałem się czy przypadkiem moja pompa wtryskowa nie jest na wykończeniu i po ruszeniu jej ustawienia nie popsuło się coś bardziej.
    Grzałki do e-papierosów(wszystkie rodzaje) - 7zł
    Liquidy(różne smaki i stężenia) 10ml - 10zł
    * Przy zamówieniu powyżej 50ml grzałka gratis bądź 8zł za 10ml.

    Więcej informacji na priv.

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Statyczny kąt wtrysku sprawdzamy w 000 Basic Settings na max nagrzanym motorze.
      Z opisu wynika ze robiles to w 004 stat. A tam nie ma statycznego kąta wtrysku tylko.... dynamiczny.

      Pokaz zalogowaną grupę 000 Basic Settings.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • pucek1993
        Drive
        • 2012
        • 50

        #4
        Tak też zrobię jak dotrę do pracy Zastanawia mnie tylko, dlaczego przed wymianą rozrządu w grupie 004 nie było tych wahań parametru
        Grzałki do e-papierosów(wszystkie rodzaje) - 7zł
        Liquidy(różne smaki i stężenia) 10ml - 10zł
        * Przy zamówieniu powyżej 50ml grzałka gratis bądź 8zł za 10ml.

        Więcej informacji na priv.

        Komentarz

        Pracuję...